4

Klinik psikolog. 2005 yılında Hacettepe Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nden mezun olduktan sonra, 2008 yılında Doğuş Üniversitesi’nde klinik psikoloji alanında yüksek lisansını tamamlamıştır. Yüksek lisans tezini panik bozukluğu üzerine yazmıştır. Esra Başöz mesleki birçok konuda özel eğitimler almıştır. Bunlardan bazıları; kronik hasta ve hasta yakınlarına psikolojik destek, psiko-onkoloji (kanser hastalığının, hastalarının psikolojisi), bilişsel-davranışçı psikoterapi, cinsellik ve cinsel tedavilerdir. 2016 yılında ‘psikodrama asistanı’ ünvanını almıştır. Psikodrama ve dans ve hareket terapisi eğitimlerini halen sürdürmektedir.

2007 yılından beridir bireylere ve çiftlere psikoterapi ve danışmanlık hizmeti vermektedir. 2009 yılında Acıbadem Maslak Hastanesi’nde psikoterapist olarak çalışmaya başlamış, 8 yıl bu görevini sürdürmüştür. Bu yıllarda Acıbadem Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Psikoloji Laboratuvarı, Yas ve Psiko-onkoloji dersleri vermiştir. Çeşitli özel şirket ve banka çalışanlarına verdiği, ‘stresle başa çıkma’, ‘öfke kontrolü’ ve ‘panik bozukluğu’ ile ilgili eğitimlerin yanı sıra, birkaç yıldır hamilelere düzenli olarak ‘hamilelik ve hamilelik psikolojisi’ ile ilgili eğitimler vermektedir.

Esra Başöz, şu anda MS Derneği ve İDA Psikiyatri’de psikoterapist olarak çalışmaya devam etmektedir. Özellikle stres, sınav stresi, öfke, depresyon, panik bozukluğu, gebelik süreci, lohusalık psikolojisi, kanser ve MS gibi kronik hasta ve hasta yakınlarının psikolojisi, kayıp, yas, travma, LGBTİ bireylerin psikolojisi, cinsellik ve cinsel tedaviler konularında çalışmaktadır. Temel psikoterapi yaklaşımı olarak bilişsel-davranışçı psikoterapiyi kullanmaktadır. Diğer yaklaşım ve tekniklerden de beslenmekte ve danışana uygun eklektik bir yaklaşım benimsemektedir. Türkçe ve ingilizce psikoterapi yapabilmektedir.

Son Tweetler

HİZMETLERİMİZ

• İlaç Tedavisi
  • Psikoterapi
  • Deneyimli Kadro
  • Bilimsel Yöntemler

İLETİŞİM

• Yücetarla Caddesi Kenan Akgün Apt.
  • No : 55/4 ( Çamlık Hastanesi Karşısı )
    Bakırköy / İstanbul
  • Telefon: (0212) 660 36 44